به فردا بایندیش...

بیایید با هم به روز باشیم...

به فردا بایندیش...

بیایید با هم به روز باشیم...

مشخصات بلاگ

من ابراهیم هستم این وبلاگ رو درست کردم به امید اینکه یه روز بتونم تبدیلش کنم به سایت و ازش کسب درآمد کنم (آرزو بر جوانان عیب نیست) بالاخره هر چی رو که از انسان بگیرن امید رو نمی تونن بگیرین

همایون یا امین حبیبی ؟؟؟ + اهنگ فوق العاده

يكشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۱۲ ب.ظ
اون روز امین حبیبی آورده بودن تو شبکه نسیم یه اهنگ که همه ی ما ازش خاطره داریم رو می خوند
اونی که یه وقتی تنها کسم بود تنها پناه دل بی کسم بود ......
ولی یه تقلید محض بود از آقا همایون گل
این مسخره اومده بود داشت می خوند صداشم خیلی بد بود
 ضمن همایون همون امین حبیبی است.
ولی دوس دارم امین حبیبی بشه مثله قبلنا مثله همون موقع که همایون بود و اهنگاش باحال بود...............
لینک اهنگش>>>>>>>>>>>>>
http://dl.birmusic.org.bir-music1.ir/songs/Homayoon-Nemitoonam-Www.Ghamkade.Mihanblog.Com.mp3

  • ابراهیم رفیعی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< src= >
  • بازی های کامپیوتری