به فردا بایندیش...

بیایید با هم به روز باشیم...

به فردا بایندیش...

بیایید با هم به روز باشیم...

مشخصات بلاگ

من ابراهیم هستم این وبلاگ رو درست کردم به امید اینکه یه روز بتونم تبدیلش کنم به سایت و ازش کسب درآمد کنم (آرزو بر جوانان عیب نیست) بالاخره هر چی رو که از انسان بگیرن امید رو نمی تونن بگیرین

داستان من قسمت ۱

يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۳۳ ق.ظ

#ابراهیم رفیعی هم اکنون فردی ۲۶ ساله می باشم که به تمام آرزوهایم که دوست داشتم و امیدوار بودم برسم نرسیدم همش تقصیر نداشتن سرمایه هست واسه ما دیگه هیچ کس وجود نداره ضامنمون بشه من دوست دارم خودم اوستای خودم باشم کسی نتونه بهم دستور بده و کار غلط رو به من یاد بده یا‌ بخواد چیزی که دلش میخاد از من بسازه من دوست دارم اون چیزی که هستم و مطمئنم میشم رو از خودم بسازم البته اینا همش فکره خودمه من الان واقعا خودم واسه خودم کار میکنم یعنی خودم اوستا و شاگردم

  • ابراهیم رفیعی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< src= >
  • بازی های کامپیوتری