به فردا بایندیش...

بیایید با هم به روز باشیم...

به فردا بایندیش...

بیایید با هم به روز باشیم...

مشخصات بلاگ

من ابراهیم هستم این وبلاگ رو درست کردم به امید اینکه یه روز بتونم تبدیلش کنم به سایت و ازش کسب درآمد کنم (آرزو بر جوانان عیب نیست) بالاخره هر چی رو که از انسان بگیرن امید رو نمی تونن بگیرین

لطیفه

چهارشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۰۱ ق.ظ

یاد یک لطیفه قدیمی افتادم: "فردی پیش یک روانپزشک می‌رود و می‌گوید: "دکتر برادرم دیوانه شده است؛ فکر می‌کند که یک مرغ است." دکتر می‌گوید خوب چرا برای درمان نمی‌آوریدش؟ طرف می‌گوید: “می‌خواستم بیاورم؛ اما به تخم‌مرغ‌هایش نیاز دارم!”. خب، گمان می‌کنم این همان احساسی است که من الآن در مورد روابط [زن و مرد] دارم؛ می‌دانی [روابط] خیلی غیرمنطقی، احمقانه و پوچ هستند ولی، من حدس می‌زنم داخل رابطه‌ها می‌مانیم چون، اکثر ما به تخم‌مرغ‌هایش نیاز داریم.

  • ابراهیم رفیعی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< src= >
  • بازی های کامپیوتری