به فردا بایندیش...

بیایید با هم به روز باشیم...

به فردا بایندیش...

بیایید با هم به روز باشیم...

مشخصات بلاگ

من ابراهیم هستم این وبلاگ رو درست کردم به امید اینکه یه روز بتونم تبدیلش کنم به سایت و ازش کسب درآمد کنم (آرزو بر جوانان عیب نیست) بالاخره هر چی رو که از انسان بگیرن امید رو نمی تونن بگیرین

پنج توصیه‌ ثروتمندترین مرد جهان برای موفقیت در کسب و کار

در این نوشتار برآنیم تا به توصیه‌های بیل گیتس برای موفقیت در کسب و کار اشاره کنیم تا با شیوه کسب و کار و رازهای موفقیت این غول کامپیوتری آشنا گردیم.

توصیه اول: جریان اطلاعات‏ را خون زندگى بخش بدانید


توصیه دوم: بازرگانى اینترنت را بشناسید و به کار گیرید


توصیه سوم: دانش و آگاهی را به خدمت اندیشه های راهبردی درآورید


خبرهای ناگوار را با شتاب پخش کنید


 خبرهای بد را به خوب تبدیل کنید


از آمارهای خود آگاه باشید


انسانها را به کارهای فکری بکشانید


بهره هوشی سازمان خود را بالا ببرید


به یاد داشته باشید که بردهای بزرگ با خطرهای بزرگ همراهند


توصیه چهارم: به عملیات سازمان بینش بیفزایید


فرآیندهایی را برگزینید که به کارکنان اختیار می دهند


به یاری فن آوری اطلاعات به مهندسی دوباره بپردازید


فن آوری اطلاعات را منبعی راهبردی به حساب آورید


توصیه پنجم: در انتظار غیر منتظره ها باشید


  • ابراهیم رفیعی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< src= >
  • بازی های کامپیوتری